Para ser alumno ou alumna hoxe
Os nenos e non tan nenos estamos acostumados a escoitar que o estudo diario é a base da
aprendizaxe. É certo que o cerebro é un músculo e, como tal, hai que exercitalo, mais unha boa
memoria non sempre é a clave para ter unhas altas calificacións. Como dixo Hesíodo, poeta
grego, a educación axuda ás persoas a aprender a ser o que son capaces de ser. A receita que
vos deixo a continuación está pensada por unha alumna de bacharelato, coido que sexa útil,
mais supoño que pode variar dependendo do nivel académico que se alcance.
aprendizaxe. É certo que o cerebro é un músculo e, como tal, hai que exercitalo, mais unha boa
memoria non sempre é a clave para ter unhas altas calificacións. Como dixo Hesíodo, poeta
grego, a educación axuda ás persoas a aprender a ser o que son capaces de ser. A receita que
vos deixo a continuación está pensada por unha alumna de bacharelato, coido que sexa útil,
mais supoño que pode variar dependendo do nivel académico que se alcance.
Ingredientes:
½ l de interese
500g de curiosidade
3 kg de educación
3 culleiradas sopeiras de autocontrol
150g de iniciativa
200g de pensamento crítico
2,5 kg de perseverancia
condimentos: 2 vasiños de expectativas e 100g de optimismo
Preparación:
Encendemos o forno vinte minutos antes da clase para que os conceptos non sexan moi fríos e
aburridos. Nunha cunca bastante fonda, mesturamos os 3 kg de educación e os 750g de
atención. É moi importante non desperdiciar ningún gramo para que a receita sexa efectiva.
Unha vez que obtemos unha masa moldeable, engadimos con coidado medio litro de interese e
tres culleiradas de autocontrol. Removemos a mestura até obter unha cor acastañada.
Dependendo do gusto de cada mestre, engadimos os 100g de optimismo ou, pola contra, dous
vasiños de expectativas.
aburridos. Nunha cunca bastante fonda, mesturamos os 3 kg de educación e os 750g de
atención. É moi importante non desperdiciar ningún gramo para que a receita sexa efectiva.
Unha vez que obtemos unha masa moldeable, engadimos con coidado medio litro de interese e
tres culleiradas de autocontrol. Removemos a mestura até obter unha cor acastañada.
Dependendo do gusto de cada mestre, engadimos os 100g de optimismo ou, pola contra, dous
vasiños de expectativas.
Como dixo A. Godin, a calidade das nosas expectativas condiciona a calidade das nosas
accións. Porén, poñernos metas inalcanzábeis é o primeiro paso para a decepción. Aquí entran
en xogo os 2,5 kg de perseverancia. Lembro cando tiña cinco anos que os meus avós me
regalaron a miña primeira bicicleta. O meu avó foi o primeiro en axudarme a subir e a pedalear.
Foron moitos os días que pasei da súa man tentando non caer, pero nunca conseguía chegar soa
ata onde el me propoñía. Entón choraba. Choraba moito porque daquela eses eran os grandes
problemas. El sempre me dicía que o que importa é disfrutar o camiño e que debemos
esquecernos da meta. Creo que non existe un mellor consello tanto para un neno coma para un
adolescente.
accións. Porén, poñernos metas inalcanzábeis é o primeiro paso para a decepción. Aquí entran
en xogo os 2,5 kg de perseverancia. Lembro cando tiña cinco anos que os meus avós me
regalaron a miña primeira bicicleta. O meu avó foi o primeiro en axudarme a subir e a pedalear.
Foron moitos os días que pasei da súa man tentando non caer, pero nunca conseguía chegar soa
ata onde el me propoñía. Entón choraba. Choraba moito porque daquela eses eran os grandes
problemas. El sempre me dicía que o que importa é disfrutar o camiño e que debemos
esquecernos da meta. Creo que non existe un mellor consello tanto para un neno coma para un
adolescente.
Agardamos que o reloxo marque os vinte minutos e introducimos a cada alumno na súa (agora
acolledora) aula. Dependendo da materia elixida, o mestre entregará a cada alumno 150g de
iniciativa ou ben 200g de pensamento crítico. É importante que a clase non exceda os 50
minutos para manter a atención dos alumnos.
acolledora) aula. Dependendo da materia elixida, o mestre entregará a cada alumno 150g de
iniciativa ou ben 200g de pensamento crítico. É importante que a clase non exceda os 50
minutos para manter a atención dos alumnos.
Ao rematar a lección, os estudantes tomarán 500g de curiosidade para investigar a tarefa que
recomendou facer o mestre.
recomendou facer o mestre.
En canto ás cantidades dos meus ingredientes, a miña fonte de inspiración foi un blog cun post
semellante ao meu.
semellante ao meu.
Comentarios
Publicar un comentario